Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Diablo III – szczegółowe informacje odnośnie patcha 1.0.8
Prace nad patchem 1.0.8 do Diablo III powoli dobiegają końca. Chętni mogą już teraz testować aktualizację na Publicznym Serwerze Testowym (ang. – Public Test Realm). Z tej okazji autorzy opublikowali szczegółowy wykaz zmian wchodzących w skład zbliżającego się uaktualnienia.

Zmiany ogólne

  • Dostępna jest głośno zapowiadana opcja Identyfikuj Wszystko.
  • Gracze otrzymują dodatkowe (10%) doświadczenie i złoto za każdego członka drużyny w trybie wieloosobowym (maksymalnie 30%). Premie kumulują się z bonusami z paragonów, systemu siły potworów, przedmiotów i kapliczek.
  • Dodano globalne powiadomienia informujące o rozpoczęciu przez jednego z graczy walki z elitarnym potworem (grupą) lub pogoni za goblinem skarbnikiem.
  • Gracze na 60 poziomie doświadczenia otrzymują teraz punkty doświadczenia za wypełnianie zadań.

    Usprawnienia systemu Battle.net

  • Dodano znaczniki do systemu dobierania graczy: Brak znacznika, Zadania, Potyczki oraz Klucznicy.
  • Można tworzyć rozmowy z udziałem wielu osób, a także wysyłać wiadomości do wszystkich znajomych naraz.
  • Imiona z listy Ostatni Gracze będą od teraz usuwane po miesiącu.
  • Dom aukcyjny będzie wyświetlać porównanie właściowości danego przedmiotu z tymi, posiadanymi przez równoważny element wyposażenia.

    Zmiany w klasach

  • Czas trwania umiejętności Archont (czarownik) będzie wydłużał się również w wyniku zdobywania asyst.
  • Umiejętność Teleportacja (czarownik) pozwala od teraz na dowolne przemieszczanie się w obrębie jej zasięgu (o ile istnieje do danego miejsca ścieżka).

    Usprawnienia rzemiosła

  • Gracze mogą tworzyć jednocześnie wiele przedmiotów z tej samej grupy.
  • W procesie tworzenia można wykorzystywać przedmioty znajdujące się w skrytce.

    Zmiany w systemie potworów

  • Ustawienie siły potworów na 1 lub wyżej skutkuje większą ilością przeciwników spotykanych w I, II i IV akcie na infernalnym poziomie trudności.
  • Premia do żywotności potworów w grach wieloosobowych została zmniejszona do 50% za każdego gracza (wcześniej 70%).

    Podsumowanie

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami deweloperów, aktualizacja 1.0.8 kładzie wyraźny nacisk na poprawienie kulejącego do tej pory systemu kooperacji. Jak łatwo zauważyć, tym razem zespół pracujący nad Diablo III odpuścił sobie kwestie balansowania klas i modyfikacji poszczególnych umiejętności. Na później odłożono także wcześniejszy pomysł zmiany dotychczasowego systemu przedmiotów (więcej na ten temat znajdziecie tu). Zamiast tego członkowie firmy Blizzard Entertainment wprowadzili szereg udogodnień i pokus, mających zachęcić graczy do wspólnej rozgrywki.

    Ostateczna publikacja patcha 1.0.8 będzie kolejnym krokiem wykonanym przez deweloperów w kierunku oczekiwań graczy. Do tej pory zarzucali oni autorom tytułu m.in. nudny endgame, polegający tylko i wyłącznie na polowaniu w III akcie (zostanie to naprawione w patchu 1.0.8), brak korzyści płynących ze wspólnej gry w trybie kooperacji (zarzut ten wyeliminuje aktualizacja 1.0.8), nieopłacalny i nietrafiony system craftingu (próbę poprawienia tego aspektu gry podjął patch 1.0.7), brak balansu pomiędzy poszczególnymi legendarnymi i setowymi przedmiotami (prawdopodobnie w 1.0.9), a także brak trybu PvP (problem częściowo rozwiązany przy okazji okazji aktualizacji 1.0.7). Słowem, każde kolejne uaktualnienie będzie miało najprawdopodobniej na celu zbliżenie poziomu i charakterystyki rozgrywki do tego znanego z poprzedniej odsłony serii – Diablo II: Pan Zniszczenia, która nawet pomimo upływu lat cieszy się sporą popularnością, a wielu graczy darzy ją olbrzymim sentymentem.

    Źródło:
    "moir" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2013-04-11 15:53:27
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow